קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות250
ציון בריאות0
מגזין

אפרסק, דומדמניות וכוסברה צ'אטני

אפרסק, דומדמניות וכוסברה צ'אטני
אפרסק, דומדמניות וכוסברה צ'אטני נטול גלוטן, וטבעוני תבלין. מתאים ל-250 מנות. מנה אחת מכילה 7 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם עלי קארי, עלי דפנה, אפרסקים קשים אך בשלים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: קוסקוס בקארי עם ירקות קלויים, צ'אטני אפרסקים ויוגורט כוסברה, חבושים ודומדמניות צ'אטני, ו חבושים ודומדמניות צ'אטני.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים, מכסים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיף את צנצנות שימורים, מכסים וטבעות יחד עם קבוצה של מלקחיים ומצקת ומבשלים על אש נמוכה במשך כ 10 דקות כדי לעקר. כסה את הסיר וכבה את החימום.
ציוד שתשתמש בו
צנצנת שימוריםצנצנת שימורים
מצקתמצקת
מלקחייםמלקחיים
סירסיר
3
הגדר מתלה מתכת בסיר גדול אחר. ממלאים את הסיר במים, מכסים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את האפרסקים ומרתיחים עד שהעורות משתחררים, כ -30 שניות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את האפרסקים לתבנית אפייה גדולה מעוטרת ולתת מגניב. לקלף את האפרסקים, ולאחר מכן חצוי ובור אותם וחותכים לקוביות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
במחבת גדולה, לשלב חומץ סיידר עם סוכרים מגורענים וחומים ולהביא לרתיחה כדי להמיס את הסוכרים.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את שאלוט, דומדמניות, זנגביל, זרעי כמון, עשב לימון, זרעי כוסברה, זרעי שומר, עלי קארי ועלי דפנה ומבשלים מעל חום מתון במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
עלי קאריעלי קארי
זרעי שומרזרעי שומר
זרעי כמוןזרעי כמון
עלי דפנהעלי דפנה
עשב לימוןעשב לימון
דומדמניותדומדמניות
שאלותשאלות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
7
מוסיף את האפרסקים ומבשלים על חום מתון עד רך, על 4 דקות. השליכו את עשב הלמונגראס, את עלי הקארי ואת עלי המפרץ. מערבבים בכוסברה ופלפל ורוד ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
עלי קאריעלי קארי
עלי דפנהעלי דפנה
עשב לימוןעשב לימון
פלפלפלפל
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אפרסקאפרסק
מלחמלח
8
באמצעות מלקחיים מעוקרים, להסיר את הצנצנות מן המים החמים ולהעביר אותם גיליון אפייה גדול rimmed. מצקת את chutney לתוך צנצנות, משאיר 1/2 אינץ ' של שטח בחלק העליון. באמצעות המלקחיים, מניחים את המכסים על הצנצנות ואחריו הטבעות. בורג על המכסים בצורה מאובטחת אבל לא חזק מדי.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מצקתמצקת
מלקחייםמלקחיים
9
באמצעות שימורים מלקחיים, להוריד את הצנצנות על המדף בסיר של מים רותחים, לוודא שהם מכוסים על ידי לפחות 1 אינץ ' של מים. מרתיחים את צ ' אטני jarred מעל חום גבוה במשך 15 דקות. באמצעות מלקחי השימורים, להעביר את הצנצנות למדף להתקרר עד חותם העפעפיים (הם ייראו קעור); לקרר כל צנצנות שאינן חותמות. אחסן את הצ 'אטני במקום קריר וחשוך עד 6 חודשים; אם הצ' אטני נפרד, מערבבים לשלב לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
סירסיר

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניות שחורות מיובשותדומדמניות שחורות מיובשות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה, קצוציםעלי כוסברה, קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3עלי קאריעלי קארי2(יכול להיות או להרחיק)פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים2(חוֹרֶף)זנגביל טרי, טחוןזנגביל טרי, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברה טחוןזרעי כוסברה טחון1גבעול עשב לימון, שליש תחתון של הנורה הפנימית במכרז בלבד, לחתוך לאורכים 1 אינץ ' ומרוסקגבעול עשב לימון, שליש תחתון של הנורה הפנימית במכרז בלבד, לחתוך לאורכים 1 אינץ ' ומרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1קילוגרםאפרסקים קשים אך בשליםאפרסקים קשים אך בשלים2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי פלפל ורודים, קרקע מחוספסתגרגרי פלפל ורודים, קרקע מחוספסת250ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1קטן(קטן) שאלוט, טחון(קטן) שאלוט, טחון5שימורים צנצנות עם מכסים וטבעותשימורים צנצנות עם מכסים וטבעות