קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

ארוחת ערב יין: סלמון עם חמאת מיסו, אפונה הצמד & ביצה מטוגנת זיווג עם 2007 Deux Amis Zinfandel

ארוחת ערב יין: סלמון עם חמאת מיסו, אפונה הצמד & ביצה מטוגנת זיווג עם 2007 Deux Amis Zinfandel
ארוחת ערב יין: סלמון עם חמאת מיסו, אפונה הצמד & ביצה מטוגנת זיווג עם 2007 Deux Amis Zinfandel עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 2178 קלוריות, 170 גרם חלבון ו 127 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה מטוקיו טרסה יש 9 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם על ידי טוקיו טרסה ב -5 בספטמבר, ארוחת ערב יין: סלמון, יפני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש מוכן לשימוש piecrust אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות בצק סוכר ותבלינים כקינוח. נסו סלמון צלוי עם זיגוג מיסו ואפונה הצמד סוכר, סלמון אסייתי פריך עם אטריות מוקפצות, פאק צ' וי וסוכר הצמד אפונה, ו ארוחת ערב: אפונה ירוקה ואפונה מתוקה ברוטב שומשום (מתכונים דומים).

מרכיבים

28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפה ותירס Gy a עם רוטב טבילה Sriracha, יחד עם HB Picpoul de Pinet 2009צדפה ותירס Gy a עם רוטב טבילה Sriracha, יחד עם HB Picpoul de Pinet 20094ריבס, קצוץ טרי או קפואמנה עיקריתמנה עיקרית4ריבס, קצוץ טרי או קפואEdamame Crostini עם Meyer Lemon & Shiso, יחד עם Yuki No Bosha Junmai GinjoEdamame Crostini עם Meyer Lemon & Shiso, יחד עם Yuki No Bosha Junmai Ginjo4ביציםביצים4ריבס, קצוץ טרי או קפואביציםביצים4ריבס, קצוץ טרי או קפואדגיםדגים4ריבס, קצוץ טרי או קפואאוכל יפניאוכל יפני4ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 1/2 אונקיות נוזל מים6 1/2 אונקיות נוזל מים4ריבס, קצוץ טרי או קפואLotus שורש צ'יפס עם Hou Shu סאקי מוגזLotus שורש צ'יפס עם Hou Shu סאקי מוגז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשירו (לבן) מיסו להדביק, טמפרטורת החדרמשירו (לבן) מיסו להדביק, טמפרטורת החדר4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית4ריבס, קצוץ טרי או קפואחזיר בטן & כרישה Yakitori עם סלט כרוב אסייתי, יחד עם רמון בילבאו Crianza Rioja 2005חזיר בטן & כרישה Yakitori עם סלט כרוב אסייתי, יחד עם רמון בילבאו Crianza Rioja 20054ריבס, קצוץ טרי או קפואנשאר רק עוד מקום אחד! האם אתה מוכן לקינוחנשאר רק עוד מקום אחד! האם אתה מוכן לקינוח4ריבס, קצוץ טרי או קפואירקותירקות4ריבס, קצוץ טרי או קפואבזהירות להסיר את הסלמון מן המחבת ולשים על צלחת. הגדר בצדבזהירות להסיר את הסלמון מן המחבת ולשים על צלחת. הגדר בצד4ריבס, קצוץ טרי או קפואלייבש את הסלמון קלות במגבת נייר. מתבלים קלות במלח ופלפל. הגדר בצדלייבש את הסלמון קלות במגבת נייר. מתבלים קלות במלח ופלפל. הגדר בצד4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון עם חמאת מיסו, אפונה, וביצה מטוגנתסלמון עם חמאת מיסו, אפונה, וביצה מטוגנת4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון עם חמאת מיסו, אפונה הצמד סוכר, וביצת שליו מטוגנת, יחד עם Deux Amis Zinfandel 2007סלמון עם חמאת מיסו, אפונה הצמד סוכר, וביצת שליו מטוגנת, יחד עם Deux Amis Zinfandel 20074סטייק סלמון חתוך במרכז, עור עלסטייק סלמון חתוך במרכז, עור על4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר4ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת ערב יין: סלמון עם חמאת מיסו, אפונה הצמד & ביצה מטוגנת זיווג עם 2007 Deux Amis Zinfandelארוחת ערב יין: סלמון עם חמאת מיסו, אפונה הצמד & ביצה מטוגנת זיווג עם 2007 Deux Amis Zinfandel2010על ידי טוקיו טרסה ב -5 בספטמברעל ידי טוקיו טרסה ב -5 בספטמבר4ריבס, קצוץ טרי או קפואציוץציוץ

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.