קושירגיל
מוכן ב31 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

ארוחת ערב: שרימפס במים מטורפים

ארוחת ערב: שרימפס במים מטורפים
ארוחת ערב: שרימפס במים מטורפים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 28 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 496 קלוריות. אם יש לך מים, עגבניות משומר, פלפלים סראנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 31 דקות. נסו ארוחת ערב היום: אטריות עוף המטוגנות של מינג טסאי, לבשל את הספר: שרימפס במים מטורפים, הסעודה האחרונה של מריו בטאלי, ו ארוחת ערב: שרימפס טקילה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.