קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

ארוחת שפמנון

ארוחת שפמנון
ארוחת ערב שפמנון היא pescatarian מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 50 גרם חלבון 83 גרם של שומן, וסך הכל 1299 קלוריות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם פלפל, סלרי, קמח תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. , שהוא מוצק. נסו ארוחת ערב הלילה: שפמנון מזוגג מיסו ובוק צ'וי התינוק, ארוחת ערב עוף מצופה פקאן לארוחת ערב, ו הפסטה של הקומקום השחור עם חמאת שום-להכין ארוחת ערב פסטה פשוטה עם רק כמה מרכיבים שיש להם טעם כמו שאתה מכניס הרבה עבודה לארוחת הערב שלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור שפמנון: כדי להשרות את השפמנון, למקם את הפילה ואת חלב חמאה במיכל מישורי. אפשר להשרות במקרר למשך מינימום 30 דקות, מקסימום 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
שפמנוןשפמנון
2
מחממים טיגון ל 350 מעלות F עם שמן צמחי. לפני הטיגון, להסיר את השפמנון מן המרינדה ולאפשר כל חלב חמאה עודף לטפטף. מתבלים את קמח התירס במלח ופלפל. מעיל פילה עם קמח, ואז ביצה לשטוף, ואז מתובל קמח תירס לחזור על התהליך עם הפילה הנותרים לפני הטיגון. מטגנים עד שפמנון מגיע 145 מעלות F, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן צמחישמן צמחי
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
מרינדהמרינדה
שפמנוןשפמנון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
3
הסר מן הטיגון ולאפשר לנקז כל שמן עודף על צלחת עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
לרוטב: בסיר בינוני על אש בינונית, מוסיפים את החמאה והמסה. לאחר מכן, להוסיף את הבצל, פלפלים וסלרי וזיעה עד שקוף. ואז מוסיפים את הקמח, תיבול פירות ים ושום כדי לעבות את החמאה. זה ייקח 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
פלפליםפלפלים
חמאהחמאה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
לאחר מכן, להוסיף את השמנת ולהפחית את החום בינוני נמוך. לבשל עד ערכות קרם. לבסוף, מוסיפים את הסרטנים ומקציפים להתמזג, ומבשלים 2 דקות אחרונות.
מרכיבים שתצטרך
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
כדי לשרת, מניחים 1/2 גרגרי כוס או פולנטה על הצלחת, ואז רבע מרוטב הסרטנים מוכן העליון עם דגים מבושלים פריך. לסיים עם בצל ירוק או עירית.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
גריסיםגריסים
עיריתעירית
רוטברוטב
דגיםדגים

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל טחוןפלפל טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(מקל 1) חמאה(מקל 1) חמאה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4פילהפילה שפמנוןפילה שפמנון2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, טחוןסלרי, טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים מבושלים או פולנטה, להגשהגריסים מבושלים או פולנטה, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זנבות סרטנים לואיזיאנהזנבות סרטנים לואיזיאנה2ביצים, מוכות לשטיפת ביציםביצים, מוכות לשטיפת ביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ או עירית, לקישוטבצל ירוק קצוץ או עירית, לקישוט4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחוןמלח ופלפל טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום טחוןבצל אדום טחון2(יכול להיות או להרחיק)תיבול פירות ים, כגון מפרץ הישןתיבול פירות ים, כגון מפרץ הישן4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.