קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות42
מגזין

ארטישוק צלוי באש עם איולי עשב

ארטישוק צלוי באש עם איולי עשב
אם יש לכם מלח ופלפל, שמן זית, בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ יין לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קטיפה אדומה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו ארטישוק צלוי באש עם איולי עשב, ארטישוק קלוי עם איולי קשיו שמנת, ו ארטישוק מאודה עם איולי פלפל אדום קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את השום, שאלוט, שמן זית, חומץ בלסמי, בזיליקום או כוסברה, מלח ופלפל יחד בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שאלותשאלות
שוםשום
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את הארטישוק המאודה בתערובת ומרינדה במשך 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
3
כדי להפוך את איולי: לשלב פירורי לחם, חומץ יין לבן, שום, מלח, חלמונים ביצה במעבד מזון. עם המנוע פועל, לאט לטפטף בשמן זית לעשות תחליב.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין לבןחומץ יין לבן
פירורי לחםפירורי לחם
חלמון ביצהחלמון ביצה
שמן זיתשמן זית
אמולסיותאמולסיות
שוםשום
איוליאיולי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מוסיפים פלפל לבן ורוטב חריף, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לבןפלפל לבן
רוטב חריףרוטב חריף
5
מוסיפים בזיליקום טרי או כוסברה ודופק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
6
מחממים גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
הסר את הארטישוקים מן המרינדה ואת המקום על מטאטא שר או אש ברביקיו עם העלים של הארטישוק למעלה. מבשלים 4 עד 6 דקות בהתאם לטמפרטורת האש.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
8
הסר מן האש ומקשטים עם איולי עשב וקוויאר של בחירה.
מרכיבים שתצטרך
קוויארקוויאר
איוליאיולי

מרכיבים

2jumbosאו ארטישוק גדול במיוחד, מאודה וחתוך לשניים עם לחנוק הוסראו ארטישוק גדול במיוחד, מאודה וחתוך לשניים עם לחנוק הוסר2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום קצוץ או כוסברהבזיליקום קצוץ או כוסברה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם מעופשיםפירורי לחם מעופשים2ריבס, קצוץ טרי או קפואקוויאר, לקישוטקוויאר, לקישוט6חלמוניםחלמונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי או כוסברהבזיליקום טרי או כוסברה2(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ6ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות קצוצותשאלות קצוצות2ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל לבןפלפל לבן1(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן