קושירגיל
מוכן ב29 דק.
מנות1
ציון בריאות27
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ארקטיק צ'אר עם שומר אסיאתי מטוגן ותחליב הדר

ארקטיק צ'אר עם שומר אסיאתי מטוגן ותחליב הדר
ארקטיק צ'אר עם שומר אסיאתי מטוגן ותחליב הדר עשוי להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 138 גרם של שומן, וסך הכל 1411 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 29 דקות. אם יש לכם גרידת תפוז, מלח pn, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Car הארקטי לרפא הדר, עור פריך Arctic Char עם חמאה מטוגנת כרוב, ו Char הארקטי על מצע של כרוב.

מרכיבים

6פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים ושומרים קצוציםגבעולים ושומרים קצוצים1ראששומר טרי לרבעים לאורכושומר טרי לרבעים לאורכו1(3 (3 "גודל) ג' ינג'ר, קלופים דק פרוס1מעקבגבעול שלם עשב לימון, גזוז וקצוץגבעול שלם עשב לימון, גזוז וקצוץ28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוזים, גרידה בלבדתפוזים, גרידה בלבד18גרגרי פלפל ורודים, מרוסקים קלותגרגרי פלפל ורודים, מרוסקים קלות28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומץ אורזחומץ אורז1מלח pnמלח pn01 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות01 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)artic char (skin on)artic char (skin on)

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ה-Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
קש בצבע עם אף ארומטי הן פירות קדימה (ליצ ' י) ופרחים (רוז או סגול). בפה ההתקפה גמישה עם הערות של מנגו. יין חזק, שמן וחזק. הגימור הוא חלק ומשיי עם הערות של ורדים ותבלינים ואת ראש של wallflowers.