קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

אשכולות חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס של ריס

אשכולות חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס של ריס
ריס של חמאת בוטנים וחלב שוקולד צ'יפס אשכולות נטול גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה ומספק כ 30 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 114 קלוריות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם חמאת בוטנים של ריס ושוקולד צ'יפס חלב, בוטנים, קיצור וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 12%. מתכונים דומים: אשכולות חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס חלב, ריס חמאת בוטנים וחלב שוקולד צ'יפס בלונדינים, ו עוגיות שוקולד חמאת בוטנים של ריס.

הוראות

1
מניחים צ ' יפס וקיצור בקערה בינונית חסינת מיקרוגל. מיקרוגל גבוה (100%) 1 דקה; מערבבים. במידת הצורך, מיקרוגל בגובה 15 שניות נוספות בכל פעם, תוך ערבוב לאחר כל חימום, רק עד שהצ ' יפס נמס והתערובת חלקה בעת ערבוב. מערבבים פנימה בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
בוטניםבוטנים
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
כפית כפיות גדושות של תערובת בוטנים לתוך כוסות סוכריות נייר 1 אינץ ' או כוסות מאפין מצופה נייר. מקררים 1 שעה או עד המשרד. אחסן מכוסה היטב במקרר. על 2-1 / 2 תריסר סוכריות.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
בוטניםבוטנים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס