קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות91
מגזין

בגריל קליפורניה אבוקדו ב-L-T המבורגרים עם בצל בקרמל צ'יפוטלה

בגריל קליפורניה אבוקדו ב-L-T המבורגרים עם בצל בקרמל צ'יפוטלה
המתכון בגריל המבורגרים אבוקדו קליפורני B-L-T עם בצל בקרמל צ'יפוטלה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 15 דקות. מנה אחת מכילה 1635 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 127 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך בצל, שום, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב העגבניה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. נסו עוף בגריל וכריך מועדון עם בצל קרמל אבוקדו וצ'יפוטלה, המבורגרים קינואה עם בצל מקורמל ומיונז צ'יפוטלה ליים - 9 נקודות, ו המבורגרים Paleo עם בצל בלסמי בקרמל & אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בגריל עם כיסוי, להכין אש בינונית-חמה לבישול ישיר-חום.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
עבור בצל מקורמל, לשלב בצל, רוטב פלפל, מרק, חומץ, שמן, שום, וסוכר חום במחבת nonstick 10 אינץ ' עם מכסה. כאשר גחלים מוכנים, מניחים מחבת מכוסה על מתלה גריל. מבשלים תערובת בצל במשך 15 עד 20 דקות, ערבוב מדי פעם, עד בצל הם caramelized ורוב הנוזל הוא התאדה.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
רוטב חריףרוטב חריף
סוכר חוםסוכר חום
חומץחומץ
שוםשום
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
3
הסר מחבת מגריל ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
4
עבור התפשטות, לשלב גבינה להפיץ וגבינה כחולה בסיר; לכסות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
גבינה כחולהגבינה כחולה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
להמבורגרים, מניחים בשר טחון בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים בצל, זינפנדל, עשבי תיבול, רוטב פלפל, ומלח מתובל; מערבבים בעדינות. תערובת בקר צורה לתוך 6 קציצות עגולות.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
רוטב חריףרוטב חריף
ZinfandelZinfandel
עשבי תיבולעשבי תיבול
בצלבצל
בקרבקר
7
מברשת מתלה גריל עם שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מניחים קציצות על מתלה גריל, כיסוי, ומבשלים כ 4 דקות. הפעל ולהמשיך לבשל עד מבושל כדי doneness הרצוי.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
בינתיים, מניחים סיר עם גבינה להפיץ על הקצה החיצוני של מתלה גריל לתערובת גבינה חמה רק עד שהוא מגיע עקביות רכה מאוד, מתפשטת.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מורחבתגבינה מורחבת
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
10
הסר סיר מן הגריל ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
11
במהלך הדקות האחרונות של קציצות צלייה, מסדרים פרוסות אבוקדו על מחורר לא מקל מחורר מצופה קלות בשמן, וגריל לצד קציצות במשך 1 עד 2 דקות, הופך לפי הצורך. במהלך 30 השניות האחרונות, מוסיפים פרוסות בייקון למחבת. כאשר אבוקדו הם בגריל יפה בייקון הוא פריך, להסיר מן הגריל. כאשר קציצות מבושלות, להסיר מן הגריל, לערום כדי לשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
בייקוןבייקון
אבוקדואבוקדו
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
12
מקום לחמניות,בצד חתוך למטה, על הקצוות החיצוניים של הגריל כדי טוסט קל.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
13
כדי להרכיב המבורגרים, להפיץ כמות נדיבה של גבינה על הצדדים לחתוך של לחמניות. בתחתית כל שכבת חסה רול, פרוסת עגבניות, קציצת בקר, בצל מקורמל, אבוקדו בגריל ובייקון.
מרכיבים שתצטרך
בצל מקורמלבצל מקורמל
מורחיםמורחים
קציצות בשרקציצות בשר
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
בייקוןבייקון
גלולגלול
14
הוסף למעלה ומגיש.

מרכיבים

12פרוסות אבוקדו קליפורניה (להכין ברגע האחרון, צחצוח עם חומץ בלסמי וזריזת מלח מתובל מתובל מתובל לפני צליה)פרוסות אבוקדו קליפורניה (להכין ברגע האחרון, צחצוח עם חומץ בלסמי וזריזת מלח מתובל מתובל מתובל לפני צליה)12פרוסות12 פרוסות בייקון מבושלות מראש12 פרוסות בייקון מבושלות מראש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה כחולה (מומלץ: Point Reyes) או גבינה כחולה אהובה אחרת, התפוררהגבינה כחולה (מומלץ: Point Reyes) או גבינה כחולה אהובה אחרת, התפוררה184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אור שום ועשבי תיבול גבינה להפיץאור שום ועשבי תיבול גבינה להפיץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טרי כתוששום טרי כתוש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק קרקעצ'אק קרקע454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי או שמן זיתשמן צמחי או שמן זית3(חוֹרֶף)אורגנו טחון טרי, טימין ועלי בזיליקום (כל שילוב)אורגנו טחון טרי, טימין ועלי בזיליקום (כל שילוב)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל חריף צ'יפוטלה (מומלץ: רוטב פלפל טבסקו צ' יפוטלה)רוטב פלפל חריף צ'יפוטלה (מומלץ: רוטב פלפל טבסקו צ' יפוטלה)1השארחסה רומאיתחסה רומאית2(יכול להיות או להרחיק)מלח מתובל מתובלמלח מתובל מתובל6לחמניות קיסר רך (על 4 1/2 אינץ ' בקוטר), פיצוללחמניות קיסר רך (על 4 1/2 אינץ ' בקוטר), פיצול796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק טחוןבצל מתוק טחון1גדולבצל מתוק, חצוי פרוס דקבצל מתוק, חצוי פרוס דק6largesפרוסות עגבניות בעובי של 1/4 אינץפרוסות עגבניות בעובי של 1/4 אינץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי, לצחצוח מתלה גרילשמן צמחי, לצחצוח מתלה גריל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין זינפנדל (מומלץ: Zinfandel בית סאטר)יין זינפנדל (מומלץ: Zinfandel בית סאטר)