קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

בולונז קלאסי כפול אצווה

בולונז קלאסי כפול אצווה
בולונז קלאסי כפול אצווה עשוי להיות רק הרוטב שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 1896 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 107 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %69 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם עלי דפנה, סלרי, ציפורן טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו 5 דקות. נסו Bolognese bag-batch, עוגיות קוקוס שוקולד קטנות, ו קטן אצווה מחיטה מלאה מאפינס בננה שוקולד כפול (מתכונים דומים).

הוראות

1
אתה יודע שאתה אוהב את זה ואתה יודע שאתה עושה את זה בדרך המיוחדת שלך אם אי פעם עשית את זה לפני. הנה נקודת המבט שלי על הקלאסי, אם רק כדי לשמש כתזכורת מועילה לעשות קדימה אצווה במיוחד בחודשי החורף.;
2
חם 2 כוסות חלב בסיר קטן על החום הנמוך ביותר.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מחממים 1/4 כוס שמן זית בתנור הולנדי גדול בחום בינוני עד בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מוסיפים את הפנצ ' טה ומבשלים עד חום קל. לאחר מכן מוסיפים את כבדי העוף ומבשלים כמעט עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
כבד עוףכבד עוף
פנצ ' טהפנצ ' טה
5
מוסיפים את הבצל, סלרי, גזר, שום, רוזמרין ועלי דפנה, ומבשלים עד למכרז, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
רוזמריןרוזמרין
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
6
מוסיפים את בשר הקרקע ומבשלים דרך שבירה לחתיכות, אבל לא חום. מתבלים במלח, פלפל, אגוז מוסקט, ציפורן ומערבבים ביין ומאפשרים לו לבשל לתוך הבשר, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
ציפורןציפורן
בשרבשר
מלחמלח
ייןיין
7
מוסיפים את החלב החם לבשר ומאפשרים לו לספוג לתוך הבשר במשך 1 דקה. מוסיפים את מלאי הבשר, מלאי הירקות והעגבניות. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים על אש נמוכה במשך 2 שעות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מלאי ירקותמלאי ירקות
מלאי בשרמלאי בשר
עגבנייהעגבנייה
בשרבשר
חלבחלב
8
מחלקים את הרוטב ב 1/2, מגניב, להקפיא אצווה אחת. מגניב ומאחסן את השארית לארוחת איפור מראש בתוך השבוע. לחלופין, לבשל פסטה אל דנטה, רזה את הרוטב קצת עם קצת מי פסטה עמילניים לזרוק עם פסטה לבושה עם חמאה לשלב. למעלה עם גבינה מגוררת ועלי סלרי קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
עלי סלריעלי סלרי
מיםמים
חמאהחמאה
גבינהגבינה
פסטהפסטה
רוטברוטב
9
מגישים עם סלט ירוק.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ביצה טליאטלה או פסטה bucatiniביצה טליאטלה או פסטה bucatini3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1גדולגזר, קלוף וקצוץ דקגזר, קלוף וקצוץ דק2צלעות קטנותסלרי, קצוץ דק, עם צמרות עלים, קצוץסלרי, קצוץ דק, עם צמרות עלים, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבד עוף קצוץ, קצוץ דק, אופציונלי, אבל מומלץכבד עוף קצוץ, קצוץ דק, אופציונלי, אבל מומלץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (בערך 1/3 בקבוק)יין לבן יבש (בערך 1/3 בקבוק)2עלי דפנה טרייםעלי דפנה טריים2ענפים קטניםרוזמרין טרי, עלים נקטפו וקצוצים דקרוזמרין טרי, עלים נקטפו וקצוצים דק6ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2צביטותציפורן טחוןציפורן טחון1קילוגרםבשר בקר טחון (צ'אק או סינטה) ותערובת עגלבשר בקר טחון (צ'אק או סינטה) ותערובת עגל2קילוגרםעגבניות מחית איטלקיותעגבניות מחית איטלקיות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2smallsבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pancetta, קצוץ דקpancetta, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת-רג'יאנו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או ירקותציר עוף או ירקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת