קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות17
מגזין

בייקון פסטו מקרוני וגבינה תוצרת בית

בייקון פסטו מקרוני וגבינה תוצרת בית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בייקון פסטו מק וגבינה תוצרת בית. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 940 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 63 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם פסטה מרפק, גבינת צ'דר קלה, פסטו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החזיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח גרהם תפוח כקינוח. מתכונים דומים: בייקון וביצה מקרוני וגבינה, שלוש גבינות מקרוני וגבינה תוצרת בית, ו מקרוני וגבינה טבעוני.

הוראות

1
לבשל פסטה על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2
לנקז ולהניח בצד.
3
מניחים חמאה לסיר בינוני על אש בינונית. מחבת מערבולת עד חמאה נמסה ואז לטאטא בקמח, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
להקציף במשך 2 דקות, עד תוסס ועבה.לאט לטאטא 3 כוסות חלב עד בשילוב טוב. המשך לטאטא ערבוב עד מעובה, 2-3 דקות.להפחית את החום נמוך ומערבבים גבינות עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
5
מניחים פסטה מבושלת לתנור הולנדי גדול או סיר על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
6
יוצקים ברוטב גבינה, ערבוב לשלב. מערבבים בפסטו ולאחר מכן מוסיפים חתיכות בייקון חיסכון 1 כוס לקישוט צלחות. מערבבים עד בשילוב. מתבלים עם מלח ופלפל נוספים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
רוטב גבינהרוטב גבינה
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
7
מגישים חמים. מקרוני וגבינה ייקבע ולקבל עבה אם לא מוגש באופן מיידי. כדי לשחרר את הרוטב להוסיף כתמים של חלב נוסף עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני וגבינהמקרוני וגבינה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4פרוסותגבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®4פלפלי צ'ילי ירוקים מתון מקופסה, מנוקז ו trimmed כדי להתאים בתוך מאפין אנגליפלפלי צ'ילי ירוקים מתון מקופסה, מנוקז ו trimmed כדי להתאים בתוך מאפין אנגלי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון מבושל, מתפוררבייקון מבושל, מתפורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים4largesביציםביצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה יבשה עם מרפקפסטה יבשה עם מרפק4מאפינס אנגלית, פיצול, קלוי וחמאה קלותמאפינס אנגלית, פיצול, קלוי וחמאה קלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4פרוסותחזיר, לחתוך 1/4 אינץ ' עבה. צריך להתאים בתוך מאפין אנגליחזיר, לחתוך 1/4 אינץ ' עבה. צריך להתאים בתוך מאפין אנגלי1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה עדינהגבינת צ'דר גרוסה עדינה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא בתוספת 1 כוס, מחולקחלב מלא בתוספת 1 כוס, מחולק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוכן פסטומוכן פסטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח