קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות34
מגזין

ביסטרו בוילה

ביסטרו בוילה
Bistro Bouillabaisse יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 332 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם פלפל, בצל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: הדג הפשוט שלי Bouillabaisse-ma bouillabaisse גרסה simplifiée, מרק דגים, ו מרק דגים.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בצל והבא 3 מרכיבים (דרך שום); לבשל 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים עגבניות, זרעי שומר, טימין, טרגון, זעפרן; לבשל 1 דקה. מערבבים יין וליקר; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
זעפרןזעפרן
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4
מוסיפים מיצים ופלפל; מביאים לרתיחה. לבשל 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
5
מוסיפים צדפות ודקר; מבשלים על אש בינונית 3 דקות או עד שהצדפות מתחילות להיפתח.
מרכיבים שתצטרך
דקרדקר
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
6
מוסיפים מולים, שרימפס ולובסטר; מבשלים 4 דקות או עד שמולים פתוחים. השליכו צדפות או מולים שלא נפתחו.
מרכיבים שתצטרך
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
7
מקשטים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
8
הערה יין: בדרום צרפת, שם מקורו, בויאבז הוא נהנה עם יין הנחשב חובה ואת ההתאמה המושלמת: רוס. Ros יעבוד לאורך כל התפריט הזה, מקוקטייל הסרטן לקרפים. עדיין ros יהיה בסדר, אבל למה לא להגביר את ההנאה (ורומנטיקה) לשרת ros נוצץ קליפורניה? Nonvintage של גלוריה פרר ברוט רוס הוא לנפץ ב $ - Karen MacNeil
מרכיבים שתצטרך
מרק דגיםמרק דגים
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
קרפיםקרפים
סרטןסרטן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס דקסלרי פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ צדפות בבקבוקמיץ צדפות בבקבוק0(יכול להיות או להרחיק)טרגון מיובשטרגון מיובש0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1(יכול להיות או להרחיק)פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1שן שום, טחוןשן שום, טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דקר או פילה דגים לבנים המשרד אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץדקר או פילה דגים לבנים המשרד אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjulienne-לחתוך כרישהjulienne-לחתוך כרישה8צדפות littleneckצדפות littleneck142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זנב לובסטר, מפוצל לחצי לאורכוזנב לובסטר, מפוצל לחצי לאורכו61 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרמולים, שפשף debeardedמולים, שפשף debearded1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל חתוך אנכיתבצל חתוך אנכית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Pernod או sambuca (ליקוריץ בטעם ליקר)Pernod או sambuca (ליקוריץ בטעם ליקר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף חתוכות לקוביותעגבניות שזיף חתוכות לקוביות1דאשחוטי זעפרן כתושיםחוטי זעפרן כתושים6largesשרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)