קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

ביסקוטי שוקולד שקדים כפול

ביסקוטי שוקולד שקדים כפול
המתכון שוקולד כפול ביסקוטי שקדים מוכן בערך 10 דקות והוא בהחלט מצוין צמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 643 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. אם יש לכם סודה לשתיה, סוכר מגורען, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: ביסקוטי שוקולד שקדים כפול, ביסקוטי שוקולד שקדים כפול, ו ביסקוטי שוקולד כפול.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Tenuta di Nozzole קיאנטי Classico Riserva (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.