קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

ביצה מקסיקנית אופה

ביצה מקסיקנית אופה
אפיית ביצים מקסיקנית היא מנה עיקרית מקסיקנית. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 18 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 297 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 10 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, טורטיות תירס, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 41%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אפיית ביצת חשיש מקסיקנית, ביצה מקסיקנית אופה עם תרד, שעועית שחורה וגבינה, ו אופה ביצת אוכמניות-אופה ביצת קטו.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
שכבת טורטיות בתחתית המחבת כך הקצוות חופפים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערה גדולה, מכים יחד ביצים וחלב. מערבבים פנימה גבינות, פלפל אדום וצ ' ילי ירוק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים תערובת ביצים על טורטיות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ביצהביצה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שהביצים מתייצבות, בערך 25 עד 35 דקות. בינתיים מחממים שמן במחבת או במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
6
מוסיפים פטריות ופלפל ירוק; מטגנים עד שהם רכים. מערבבים פנימה רוטב אנצ ' ילדה ומחממים עד לחימום. כפית רוטב אנצ ' ילדה על ביצים אפויות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
פלפל ירוקפלפל ירוק
פטריותפטריות
ביצהביצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פיטי הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הפרג מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבגרות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, להרים פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות אלון קלוי צרפתי. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.