קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

ביצים אפויות ספרדיות

ביצים אפויות ספרדיות
ביצים אפויות ספרדיות יכולות להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 780 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 59 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם פירורי לחם, חמאה, שמן זית בתולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: ביצים ספרדיות אפויות וקערות אטריות בטטה, ביצים מקושקשות ספרדיות, ו ביצים ספרדיות עם צ'וריסו ופלפלים.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. ה "עבדיה רטורטה פגו נגראלאדה טמפרניו" עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 123 דולר לבקבוק.
עבדיה רטורטה פגו נגראלאדה טמפרניו
עבדיה רטורטה פגו נגראלאדה טמפרניו
לפני Negralada מגיע מ עלילה של Tempranillo, מגוון ענבים הספרדי האצילי ביותר. הגפנים נטועות בקרקעות חצץ עמוקות עם חול על פני השטח, ומייצרות יינות בעלי אופי טאני מובהק.לאחר גיל 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי חדשות, היין פיתח כעת את מלוא הפוטנציאל שלו. בשלות מלאה שלה מגיע לקדמת הבמה עם שכבות של פירות תות ריחני, ליקריץ, עשבי תיבול ומינרלים עם טאנינים רכים, משיי על החיך.