קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ביצת שרימפס פו יאנג

ביצת שרימפס פו יאנג
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. גשו לסופר וקנו אבקת שום, שרימפס, ביצים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 23%. ציון זה הוא רע למדי. נסו ביצת שרימפס פו יאנג, ביצת שרימפס פו יאנג, ו שרימפס, ביצה ושמיר סמורברוד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מקציפים יחד את הביצים, נבטי השעועית, הבצל הירוק, השרימפס ואבקת השום בקערה עד לאיחוד טוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
נבטי שעועיתנבטי שעועית
בצל ירוקבצל ירוק
שרימפסשרימפס
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמן במחבת על אש בינונית, וגורפים למחבת כ-1/2 כוס מתערובת הביצים ליצירת קציצה. מטגנים עד להזהבה, כ -4 דקות לכל צד, וחוזרים על הפעולה עם תערובת הביצים שנותרה. הניחו את הקציצות בצד.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מקציפים יחד את מרק העוף, עמילן התירס, הסוכר, החומץ ורוטב הסויה בסיר על אש בינונית-נמוכה עד שהרוטב מתבשל ומסמיך, כ -5 דקות. כף את הרוטב מעל הקציצות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יקב אמבר פולס פינו גרי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יקב אמבר פולס פינו גרי
יקב אמבר פולס פינו גרי
יין לבן יבש זה קליל ופריך המציע תווי פירות טרופיים ההופכים אותו למבחר מושלם לקיץ. יין נהדר להתענג על עצמו, הוא גם משתלב היטב עם מנות עוף בשר לבן, ביסקים, צ ' אודרים ומנות פירות ים קלות.