קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

בירה מוכה קודוויץ ' המחוונים

בירה מוכה קודוויץ ' המחוונים
מחווני קודוויץ 'מוכה בירה עשויים להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד' אופר שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 42 גרם חלבון, 119 גרם שומן, ובסך הכל 1760 קלוריות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. זה מושלם עבור יום האב. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. לכו לחנות ואספו עלי פטרוזיליה, חומץ יין לבן, חרדל דיז'ון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטריאן דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 82%. נסו מחליקי עוף קייג' ון בועטים עם טבעות בצל מוכות בירה, פטריות מוכות בירה, ו צ'יפס מוכה בירה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים בקערה את המאיו, הצלפים, התענוג, מיץ הלימון, החומץ ורוטב ווסטרשייר. מתבלים במלח ופלפל, מכסים ומכניסים למקרר למשך 15 דקות מתחתנים עם הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
צלפיםצלפים
להתענגלהתענג
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מערבבים את הכרוב האדום, הפטרוזיליה והשומר בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
כרוב אדוםכרוב אדום
פטרוזיליהפטרוזיליה
שומרשומר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הקציפו את מיץ הלימון והחרדל בקערה קטנה; הקציפו את השמן עד שהרוטב חלק. זורקים עם תערובת השומר ומתבלים במלח ופלפל. סלט יכול להיות מאוחסן במיכל אטום וקירור עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
חרדלחרדל
שומרשומר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
מחממים את השמן ל -375 מעלות צלזיוס בתנור הולנדי עם תחתית כבדה או בטיגון עמוק.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הקציפו 2 כוסות קמח, אבקת אפייה ומלח לקערה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את הבירה והביצה ומערבבים עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
ביצהביצה
4
מפזרים את הדג במלח ופלפל. מחפרים את הדגים בקמח 1/2 כוס הנותרים, מנערים כל עודף, ואז טובלים לתערובת הבלילה ומניחים לעודף לטפטף. מטגנים את הדג בשמן החם עד להזהבה ופריך, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
1
מניחים את הדג החם והמטוגן על הלחמניות. ואז מעליו את הסלט ומכניסים את הלחמנייה העליונה ברוטב הטרטר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
גלולגלול
דגיםדגים
2
מקשטים עם עלי שומר. תפוס בשתי ידיים ונושך חזק.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה טובה (מועדף סטאוט אירי)בירה טובה (מועדף סטאוט אירי)2(חוֹרֶף)צלפים, מנוקזים וקצוציםצלפים, מנוקזים וקצוצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה, לחתוך לחתיכות אורך הלחמניותפילה בקלה, לחתוך לחתיכות אורך הלחמניות2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1( חצילים)שומר הנורה, גזוז דק פרוס, לשמור fronds לקישוטשומר הנורה, גזוז דק פרוס, לשמור fronds לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים, קצוציםעלי פטרוזיליה טריים, קצוצים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרי (בערך 1 לימון)מיץ לימון טרי (בערך 1 לימון)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונזמיונז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל צהוב בינוני, קצוץשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון2(חוֹרֶף)מלפפון חמוץ להתענגמלפפון חמוץ להתענג3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום, פרוס דקכרוב אדום, פרוס דק8לחמניות בית פארקר, חמאה וסוטה עד קלוילחמניות בית פארקר, חמאה וסוטה עד קלוי0(יכול להיות או להרחיק)מלח שולחןמלח שולחן2(יכול להיות או להרחיק)חומץ יין לבןחומץ יין לבן1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

המחוון יכול להיות מזווג עם יין מבעבע רוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.