קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

בלאדי מרי פיקנטי עם שיפודי Muffuletta

בלאדי מרי פיקנטי עם שיפודי Muffuletta
צריך משקאות ללא גלוטן? בלאדי מרי פיקנטי עם שיפודי Muffuletta יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה אחת מכילה 540 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. אם יש לכם זיתים, מלח גס ופלפל, במיה כבושה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו שיפודים ים תיכוניים עם ויניגרט בלאדי מרי, פיקנטי Bloody Mary Mix, ו בלאדי מרי פיקנטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחית את העגבניות בבלנדר, ולאחר מכן לחץ דרך מסננת בסדר לקערה קטנה. זרוק את המוצקים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מסננתמסננת
קערהקערה
2
מוסיפים את מחית העגבניות ואת כל שאר החומרים לקנקן. כדי לשרת, לחלק את התערובת בין 4 כוסות גדולות מלאות קרח.
מרכיבים שתצטרך
מחית עגבניותמחית עגבניות
קרחקרח
3
מקשטים כל משקה עם שיפוד ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
שתהשתה
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
1
שיפוד בשרים, גבינה, במיה, פלפלים וזיתים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
במיהבמיה
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים שחורים גדולים מגולעניםזיתים שחורים גדולים מגולענים1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפית רוזמרין מיובשכפית רוזמרין מיובש1צביטהקמצוץ מלח גס ופלפל שחור טחון טריקמצוץ מלח גס ופלפל שחור טחון טרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל חזיר, קוביותפלפל חזיר, קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חריף (מומלץ: טבסקו), או לפי הטעםרוטב חריף (מומלץ: טבסקו), או לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואקרחקרח2לימונים, מיץ.לימונים, מיץ.113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מורטדלה, קוביותמורטדלה, קוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואבמיה כבושהבמיה כבושה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרובולון, קוביותגבינת פרובולון, קוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלאמי, קוביותסלאמי, קוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר4סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות אטלנטיס אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
אטלנטיס אלברינו
אטלנטיס אלברינו
לימון אלגנטי-צבע צהוב, נקי ומבריק. זהו יין אינטנסיבי מאוד על האף עם ניחוחות איכות מתמיד, נזכר תפוח ירוק ופירות טרופיים, כגון אננס. על החיך, הוא ארוך ומתמשך עם חומציות מושלמת התואמת את גופו, מה שהופך אותו יין נעים מאוד מלא תחושות. היין המרענן והמרענן הזה נאסף ביד בקופסאות פלסטיק קטנות. הענבים נבחרים ומגוהצים. ברגע שהחובה מתקבלת, מתחיל תהליך תסיסה אלכוהולי, אשר מתבצע במכלי נירוסטה בטמפרטורה של 64 מעלות פרנהייט. לאחר תקופת התסיסה מבוצעת עקירה על מנת להפריד את lees; לאחר מכן הוא עובר ייצוב קר, הוא מסונן ולבסוף בבקבוק.