קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות15
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

בלילת עוגה פאונד

בלילת עוגה פאונד
בלילת עוגה פאונד היא ללא גלוטן וכל 30 ומספק כ 3 מנות. מנה אחת מכילה 1036 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך תערובת עוגה פאונד, ביצים, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו Bite-Size שמנת חמוצה - Pound Cake Cupcakes (Basic Cupcake Bלילה), עוגת Funfetti בלילת עוגת שוקולד צ'יפס לבן, ו עוגת Funfetti בלילת בלונדיניות {ללא תערובת עוגה} (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנצח את כל החומרים על מהירות נמוכה עם מיקסר חשמלי עד בשילוב. הגדל מהירות בינונית, והכה 3 דקות או עד אור ורך.
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

עוגת פאונד עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "