קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

בננה רויאל

בננה רויאל
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, בננה רויאל עשוי להיות מתכון צמחוני מדהים ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו . תמורת 73 סנט למנה , תקבלו תוספת שמגישה 6. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -3 גרם חלבון , 9 גרם שומן ובסך הכל 227 קלוריות . 55 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 44% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: Tides Royale , Chambord Royale , ו- Pears Royale .

הוראות

1
בעזרת סכין חדה חותכים מכל בננה טריז לאורך, פורסים את הקליפה וכמעט דרך הבננה. מסירים בזהירות את הטריז ומניחים בצד. פורסים כל חטיף ממתקים ל-3 פרוסות לאורך הדרך. הכנס פרוסת חטיף ממתקים לתוך הבננה, ואז החזר את הטריז מעל הממתק, דוחף את הטריז בחזרה למטה. חוזרים על הפעולה עם שאר הבננות; עוטפים את הבננות הממולאות היטב בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
2
צולים את הבננות בגחלים של מדורה עד שהפרי חם והסוכריה נמסה, כ-5 דקות. פתחו את הבננות, ואז הסר את הקליפה מהטריזים ואכל את הבננות בכפות. מילוי ממתקים יכול להיות חם מאוד, אז היזהר.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)