קושיקשה
מוכן ב36 דק.
מנות2
ציון בריאות68
מגזין

בס ים עם שרימפס חום & קוסקוס

בס ים עם שרימפס חום & קוסקוס
בס ים עם שרימפס חום & קוסקוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 2362 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 84 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ליל כל הקדושים, שמן זית, עוגיות חג המולד, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תערובת האפייה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק עוגת קטיפה אדומה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 36 דקות. בס ים צלוי בתנור עם ויניגרט עגבניות חם וקוסקוס, בס פסים פריך עם לימון משומר, חומוס, וקוסקוס, ו בס ים צרוב במחבת עם זיתים, עגבניות ואורז חום אורגנו דומים מאוד למתכון זה.

מרכיבים

2ריבס, קצוץ טרי או קפוא3/4 כוס בירת שורש דיאט קרה3/4 כוס בירת שורש דיאט קרה2ריבס, קצוץ טרי או קפואאפייה קלהאפייה קלה1בננה שאלוט, קלופים דק פרוס לטבעותבננה שאלוט, קלופים דק פרוס לטבעות2ריבס, קצוץ טרי או קפואברביקיו צמחוניברביקיו צמחוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואביסקוויטים לחג המולדביסקוויטים לחג המולד2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת בוקר בריאהארוחת בוקר בריאה2ריבס, קצוץ טרי או קפואבראוניבראוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואמרקמרק2ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבת ילדיםמסיבת ילדים2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת ערב חגיגיתארוחת ערב חגיגית2ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבה צמחוניתמסיבה צמחונית2ריבס, קצוץ טרי או קפואפסחאפסחא2ריבס, קצוץ טרי או קפואבישול אצווהבישול אצווה150אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה2ריבס, קצוץ טרי או קפואללא מוצרי חלבללא מוצרי חלב1חבורהשמיר, קצוץ בערךשמיר, קצוץ בערך2ריבס, קצוץ טרי או קפואמחשבון צלוימחשבון צלוי2ריבס, קצוץ טרי או קפואדגיםדגים2ריבס, קצוץ טרי או קפואעשיר בברזלעשיר בברזל2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוד אוכל טובעוד אוכל טוב2ריבס, קצוץ טרי או קפואמגזין אוכל טובמגזין אוכל טוב2ריבס, קצוץ טרי או קפואאוכל טוב קורא הצעותאוכל טוב קורא הצעות2ריבס, קצוץ טרי או קפואאפליקציות מזון טובותאפליקציות מזון טובות2ריבס, קצוץ טרי או קפואאירועי אוכל טובאירועי אוכל טוב2ריבס, קצוץ טרי או קפואהאוכל הטוב שלי (כניסה)האוכל הטוב שלי (כניסה)1קומץ קטןפטרוזיליה שטוחה, קצוצהפטרוזיליה שטוחה, קצוצה2ריבס, קצוץ טרי או קפואפירותפירות2(חוֹרֶף)גלגלית זהב סוכרגלגלית זהב סוכר2ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחיםכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחים2ריבס, קצוץ טרי או קפואליל כל הקדושיםליל כל הקדושים2ריבס, קצוץ טרי או קפואבריאבריא2ריבס, קצוץ טרי או קפואזול ובריאזול ובריא2ריבס, קצוץ טרי או קפואמהיר ובריאמהיר ובריא1לימון, מקונןלימון, מקונן2ריבס, קצוץ טרי או קפואLOW-GILOW-GI2ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)2ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (10 אינץ') טורטיות מקמח מלא8 (10 אינץ') טורטיות מקמח מלא506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטהפסטה2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגהעוגה1006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2ריבס, קצוץ טרי או קפואירקותירקות2פילהx 200g פילה בס ים, עור עלx 200g פילה בס ים, עור על100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס חום קלופיםשרימפס חום קלופים2ריבס, קצוץ טרי או קפואאביבאביב2ריבס, קצוץ טרי או קפואחתך זולחתך זול2ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורת סוכרמדריך טמפרטורת סוכר2ריבס, קצוץ טרי או קפואקיץקיץ2ריבס, קצוץ טרי או קפואתה אחר הצהרייםתה אחר הצהריים2ריבס, קצוץ טרי או קפואטבעוניטבעוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוני חג המולדצמחוני חג המולד2ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוניצמחוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים בריאהארוחת צהריים בריאה2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים ביום ראשוןארוחת צהריים ביום ראשון2ריבס, קצוץ טרי או קפואחורףחורף2ריבס, קצוץ טרי או קפואמשפחה וילדיםמשפחה וילדים2ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורה תנורמדריך טמפרטורה תנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Seabass עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.