קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות3
ציון בריאות23
מגזין

בצק פיצה השני

בצק פיצה השני
בצק פיצה השני הוא טבעוני מנה עיקרית. מתכון זה משמש 3. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 1001 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 2 שעות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם סוכר, קמח לחם, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. מתכונים דומים: בצק פיצה פטריות רך תוצרת בית והעתק פיצה רכה של חתול, בצק פיצה {תרד מוקפץ ופיצה פטריות}, ו פיצה בגריל (איך) + בצק פיצה גבינה.

הוראות

1
בקערת ערבוב גדולה ממיסים שמרים וסוכר במים החמים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
בואו לשבת עד שמנת; כ -10 דקות.
3
מערבבים את שמן הזית, הקמח המלא, המלח ו -4 כוסות מקמח הלחם לתערובת השמרים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לחםקמח לחם
שמן זיתשמן זית
שמריםשמרים
מלחמלח
4
מערבבים פנימה את יתרת הקמח, 1/2 כוס בכל פעם, תוך ערבוב טוב לאחר כל תוספת. כשהבצק נמשך, הופכים אותו על משטח מקומח קלות ולשים עד שהוא חלק ואלסטי, בערך 8 דקות. משמנים קלות קערת ערבוב גדולה, מניחים את הבצק בקערה והופכים לציפוי בשמן. מכסים במטלית לחה ולשים במקום חמים לעלות עד הוכפל נפח; כ 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
מוציאים את הבצק והופכים אותו על משטח מקומח קלות. מחלקים את הבצק לשלושה חלקים שווים ויוצרים סיבובים. מכסים את הסיבובים ונותנים להם לנוח כ -10 דקות. מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בעזרת מערוך מרדדים את הבצק לצורה הרצויה, מכסים אותו בתוספות האהובות עליכם ואופים בחום של 425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס) למשך כ -20 דקות או עד שהקרום והגבינה מזהיבים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
קרוםקרום
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פלסינה ברארדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק). יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פלסינה ברארדנגה קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
פלסינה ברארדנגה קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
"מראה פירות יער טריים, עם רמזים לפרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. בעל גוף מלא, עם חיך רענן, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הכי טוב אחרי 2003."- צופה יין