קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

בקלה שחורה עם מיסו

בקלה שחורה עם מיסו
בקלה שחורה עם מיסו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 1886 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 38 גרם שומן. לך לחנות ותביא את סאקה, סוכר מגורען, סוכר מגורען ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר מגורען אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תותים-לבנדר Shortcakes כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו מיסו שחור שומשום קרמל פופקורן כדורים + 15 דרכים מתוק להשתמש מיסו, בקלה שחורה עם מיסו (מיסו-marinated בקלה שחור), ו בקלה שחורה עם מיסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא את saké ואת מירין לרתיחה בסיר בינוני על חום גבוה. מרתיחים במשך 20 שניות כדי להתאדות את האלכוהול.
מרכיבים שתצטרך
אלכוהולאלכוהול
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הפעל את החום עד נמוך ולהוסיף את הדבק מיסו, ערבוב עם כף עץ. כאשר המיסו התמוסס לחלוטין, להפוך את החום עד גבוה שוב ולהוסיף את הסוכר, ערבוב כל הזמן עם כף העץ כדי להבטיח כי החלק התחתון של המחבת לא לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
מיסומיסו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הסר מהחום פעם הסוכר הוא מומס לחלוטין. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור סיבת המוות. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.