קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

בקר סטרוגנוף עם יין לבן

בקר סטרוגנוף עם יין לבן
בשר סטרוגנוף עם יין לבן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המזרח אירופאית הזאת. אם יש לכם מלח ופלפל טחון, אורגנו, חצי שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: בשר בקר מבושל איטי Stroganoff עם יין פורט, כבד בקר ובצל עם יין לבן, ו בקר מוקפץ עם יין לבן ורוזמרין.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על חום בינוני-גבוה. מבשלים ומערבבים את הפטריות, בצל ושום בחמאה עד למכרז. שומר את הנוזל בסיר, להסיר את תערובת הפטריות לקערה. החזר את תערובת החמאה לחום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
לטאטא יחד את הקמח וחצי וחצי עד חלקה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מתבלים את הבשר במלח ופלפל; מבשלים את הבשר בנוזל השמור עד להשחמה, כ -5 דקות. מערבבים את היין, בויון בקר, טימין, בזיליקום, אורגנו, עלי דפנה ופלפל; להפחית את החום בינוני-נמוך ומבשלים 10 דקות. מערבבים לאט בתערובת הקמח ומבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהרוטב מתעבה, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק בשרמרק בשר
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
טימיןטימין
בקרבקר
ייןיין
4
מוסיפים את תערובת הפטרייה ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות