קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

ברביקיו סטייק רצועות

ברביקיו סטייק רצועות
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לקופסת המתכונים שלך, רצועות סטייק על האש עשויות להיות מתכון שכדאי לך לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. למנה העיקרית הזו יש 334 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, דבש, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. יום האהבה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 40%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון רצועות חזיר על האש, רצועות חזיר על האש, ו שטן סטייק רצועות.

הוראות

1
במחבת גדולה, סטייק חום בשמן על אש בינונית-גבוהה עד שכבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
שלב את רוטב הברביקיו, הדבש והסוכר; יוצקים על בשר. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 10-15 דקות או עד שהרוטב מסמיך מעט והבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון הם בחירה מצוינת עבור סטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. הרבנטוס אני בלאן דה לה פינקה ברוט עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
היין הנצנץ של דה לה פינקה מיוצר מענבים מהענבים העתיקים ביותר של רבנטוס אי בלאן, שנשתלו באמצעות מערכת גובלט בשנת 1964 בוויניה דלס פפססילס.ממוקם על המרפסים הגבוהים ביותר של נהר אנויה, כרם ויניה דלס פקססילס יש קרקעות ימיות עם תכולת מאובנים גבוהה. זה מאפיין את המבנה ואת הרכב הקרקע של כרם זה. הקרבונטים הם המרכיב המספק את המקור העיקרי של טיפוסיות ליין הנוצץ הזה עם ביטוי מלוח גבוה. זהו יין מבעבע עם זהות ואישיות ייחודיים.