קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות12
מגזין

ברווז ואויסטר גאמבו

ברווז ואויסטר גאמבו
המתכון ברווז מרק צדפות יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 668 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 52 גרם שומן. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו רסק עגבניות, מולסה, בצלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. עם כפית ציון של 34% המנה הזאת לא משהו. נסו עוף, Andouille, ומרק מרק צדפות, פסיון צלוי ומרק מרק צדפות, ו Andouille, סרטן Gumbo צדפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל שמן וקמח בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני נמוך, לטאטא כל הזמן, עד roux הוא צבע שוקולד (כ 35 עד 40 דקות).
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים סלרי, בצל ופלפל; לבשל 7 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
להוסיף שום; לבשל 2 דקות. בהדרגה מערבבים במלאי ברווז הבא 8 מרכיבים; להביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 1 שעה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
ברווז שלםברווז שלם
4
מוסיפים בשר ברווז; מבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
5
הסר מן החום; מערבבים צדפות בזיליקום טרי.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
6
בואו לעמוד 5 דקות.
7
מגישים על אורז חם.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
8
מפזרים בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'

מרכיבים

2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ16ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם2בצל צהוב בינוני, קצוץמלאי ברווזמלאי ברווז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוסבזיליקום טרי פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2פלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1בצל צהוב בינוני, קצוץבשר ברווז קצוץבשר ברווז קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טריאורגנו טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות, מנוקזותצדפות, מנוקזות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות