קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

ברוסקטה אבוקדו וסלמון

ברוסקטה אבוקדו וסלמון
צריך מוצרי חלב חינם ו pescatarian hor d ' oeuvre? ברוסקטה אבוקדו וסלמון יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 45 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך אבוקדו, סלמון, פלפל טחון טרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ברוסקטה אבוקדו, ברוסקטה אבוקדו, ו ברוסקטה אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לחם קלוי.
מרכיבים שתצטרך
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
2
מורחים פסטו בצד אחד של כל פרוסה. בור, קליפה, אבוקדו פרוסה דק. מסדרים אבוקדו על פרוסות לחם, ולאחר מכן לחתוך כל פרוסה לרבעים. למעלה עם חסה גרוסה או נבטים (אופציונלי), סלמון מעושן או פורל.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
נבטיםנבטים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
פורלפורל
3
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.