קושיקל
מוכן ב21 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

ברוסקטה (גרליקי)

ברוסקטה (גרליקי)
Bruschetta (Garlicky) עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאבן זה יש 286 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו לחם, שום, בזיליקום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 21 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: Garlicky Olivada, בשר בקר Garlicky, ו בליקי מאיו.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casan אמה קיאנטי Classico. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.