קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות31
מגזין

בריסקט בקר חמוציות-פטריות

בריסקט בקר חמוציות-פטריות
המתכון חזה בקר חמוציות-פטריות יכול לספק את התשוקה היהודית שלך בערך 4 שעות ו -30 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 12 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 33 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 312 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. אם יש לכם פטריות, שיני שום, רוטב השחמה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מתכון למחזורי תפוחים כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 69%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: חזה בקר עם רוטב חמוציות, סיידר פטריות סיידר, ו בריסקט חמוציות.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את המרק, תרכיז מיץ החמוציות, החומץ, הרוזמרין והשום; יוצקים לתבנית צלייה גדולה. למעלה עם פרוסות בצל.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ חמוציותתרכיז מיץ חמוציות
צווארי עוףצווארי עוף
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מתבלים בקר במלח ופלפל; מניחים את הצד השמן כלפי מעלה בתבנית. מכסים ואופים בחום של 325 ניתנים להזזה למשך 3 עד 3-1/2 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוציאים בשר ופורסים דק על פני התבואה. מכסים ומקררים למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
לרוטב, דל שומן ממיצי בישול; יוצקים לסיר.
מרכיבים שתצטרך
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
5
שלב קמח, מים ורוטב השחמה אם תרצה עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים למיצי בישול. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בראונינגרוטב בראונינג
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
6
מניחים פרוסות בקר בתבנית אפייה רדודה; מעל פטריות, חמוציות ורוטב. מכסים ואופים בחום של 325 ניתנים לזיהוי למשך 60-65 דקות או עד שהם מחוממים והפטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

2kgsבשר בקר טריבשר בקר טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב בראונינג, אופציונלירוטב בראונינג, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרכיז מיץ חמוציות מופשרתרכיז מיץ חמוציות מופשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, פרוסותפטריות טריות, פרוסות41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוזמרין טרי קצוץ או 1-1 / 2 כפיות רוזמרין מיובש, כתושרוזמרין טרי קצוץ או 1-1 / 2 כפיות רוזמרין מיובש, כתוש4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1גדולבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

ניתן לשלב חזה בקר עם שיראז, טמפרנילו וזינפנדל. כל היינות האדומים האלה יכולים להתמודד עם הטעם הבשרני והמעושן של החזה. אם אתה מדבר על חזה יהודי מסורתי, תרצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות מרתף משפחת באנל מאונטיין סירה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-47 דולר לבקבוק.
מרתף משפחתי באנל הר סירה
מרתף משפחתי באנל הר סירה
אחד הקטנים ביותר של אווה, ההר האדום מוגבל לגבעה יפה אחת, המרכזית באזור ייצור היין של מדינת וושינגטון. טרואר ואקלים באזור הגידול הבלעדי משתלבים ויוצרים פירות בעלי טעם עז. כניסה רכה וקטיפתית, פרי שחור בוהק המאוזן על ידי קקאו כהה לא ממותק, כולם משתלבים ליצירת מורכבות ועומק אופי המתאים להזדקנות ממושכת.