קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

בשר בקר קוריאני בגריל עם סלט בצל ירוק

בשר בקר קוריאני בגריל עם סלט בצל ירוק
המתכון בשר בקר קוריאני בגריל עם סלט בצל ירוק מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 299 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. אם יש לכם סוכר, סטייק סינטה, חסה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכונים דומים: לחמניות בקר בגריל עם בצל ירוק רוטב טבילת סויה, בקר בגריל בסגנון קוריאני, ו בקר בולגוגי קוריאני בגריל.

הוראות

1
במחבת קטנה, טוסט זרעי שומשום על חום מתון עד השחמה קלה, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו מגניב.
3
בתבנית אפייה זכוכית גדולה, לשלב 3 כפות של הסאקה עם רוטב סויה, זנגביל, שום, בצל ירוק טחון, 2 כפיות של זרעי שומשום, 1 1/2 כפיות כל אחד שמן קנולה וסוכר וקמצוץ של פלפל קאיין.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבשר ופונים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו להשרות בטמפרטורת החדר במשך 20 דקות.
6
מחממים מחבת גדולה וכבדה.
7
מוסיפים 2 כפות של שמן קנולה ומערבלים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים בערך רבע מהבשר בכל פעם בשכבה אחת ומבשלים מעל חום גבוה עד להשחמה ופריכה סביב הקצוות, כ -2 דקות לכל צד; מעבירים למגש גדול. חזור עם הבשר הנותר, הוספת שמן נוסף לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
9
בקערה בינונית, לשלב את 2 כפיות סאקה שנותרו עם שמן שומשום, קמצוץ של קאיין, 1 כפית הנותרים של זרעי שומשום קלוי 1 כפית סוכר.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף את הגפרורים הגדלים.
מרכיבים שתצטרך
11
מסדרים את עלי החסה על המגש לצד הבשר הצלוי ומגישים עם סלט בצל ירוק וממרח הצ ' ילי בצד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.