קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

בשר חזיר מזרחי

בשר חזיר מזרחי
בשר חזיר מזרחי Tenderloin הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 310 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא יין שרי, קורנפלור, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר מזרחי טנדרלוין בחבילות נייר, חזיר מזרחי עם אטריות, ו תבשיל חזיר מזרחי.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Rutini Coleccion Cabernet-Malbec עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
אדום רובי עמוק. צמד זני יין ממוצא צרפתי מוביל לאדום הרמוני ומאוזן: קברנה סוביניון מספק את אופיו המלא, ומלבק מעניק ניואנסים לתערובת עם טאנינים רכים ומתוקים, תוך שילוב ייחודי של טעמים וניחוחות פירותיים.