קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

בשר חזיר צלוי עם שום ולימון

בשר חזיר צלוי עם שום ולימון
בשר חזיר צלוי עם שום וסיד הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 162 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בשר חזיר, מיץ ליים, קליפת לייםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו בשר חזיר צ'ילי ליים גריל, צ'יפוטלה ליים בשר חזיר Tenderloin-לקחת שלי, ו טנדרלוין חזיר שום בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
גז חום או גריל פחם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
חתך קטן, 1/4-עד 1/2 אינץ ' - חריצים עמוקים בחלק העליון של כל בשר חזיר tenderloin. הכנס פרוסות שום לחריצים.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
שוםשום
3
בקערה קטנה, מערבבים קליפת ליים, שמן, מיץ ליים, דבש, מלח ופלפל עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
קליפת לייםקליפת ליים
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
כאשר הגריל מחומם, בשר חזיר מברשת tenderloins עם תערובת סיד.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים חזיר על גריל גז מעל חום בינוני או על גריל פחם מעל גחלים בינוניים; מכסה גריל. לבשל 18 עד 22 דקות, פונה מספר פעמים, עד חזיר יש סומק קל של ורוד במרכז ומדחום בשר מוכנס במרכז קורא 71°.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
6
חותכים חזיר לפרוסות כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רג ' ינאטו Malbec rosé. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Reginato Malbec Rose
Reginato Malbec Rose
Malbec נראה גיבור סביר עבור ענבים יין מבעבע, אבל כאשר אתה רוצה rosé שלך להראות קצת צבע ואופי אמיתי, אז Malbec של האיש שלך. פריך ויבש עם תות שדה מקסים, טעמים וריחות ריבס. רק רמז של מבנה טאנין, תבלין פרחוני, וסיבובי סיום אלגנטיים מדהימים מהפה. הוא מדבר על הענבים המלבק העשירים, אך לעולם אינו מאבד את אופיו הקל והמרענן. זה ייתן לך סיבה טובה לשתות יין מבעבע עם המנה העיקרית שלך!