קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בשר טחון/טחון פאי לחג אנגלי ישן (ללא בשר)

בשר טחון/טחון פאי לחג אנגלי ישן (ללא בשר)
Old English Holiday Mincemeat/Mince Pie (ללא בשר) הוא מתכון ללא חלב עם 6 מנות. מנה אחת מכילה 665 קלוריות, 6 גרם חלבון ו-21 גרם שומן. תמורת $1.54 למנה, מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים אהבו מאוד את הקינוח הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמוציות וכוס מיץ תפוזים, אגוז מוסקט, צימוקים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם ציון ספונקולרי של 33%, המנה הזו לא כל כך נהדרת. נסו מילוי בשר טחון לפשטידת טחון, בשר טחון ללא בשר All In" וזוטות אנגלית לחגים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

טחון פאי בתפריט? נסה להתאים עם Vin Santo, Late Harvest Riesling ולמברוסקו דולצ'ה. יינות אלה כולם מתוקים, וזה חשוב מכיוון שבדרך כלל יין צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משלב איתו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.