קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות66
מגזין

בשר משומר אולטימטיבי עם ירקות שורש

בשר משומר אולטימטיבי עם ירקות שורש
המתכון האולטימטיבי בשר משומר חזה בקר עם ירקות שורש מוכן בעוד כ-4 שעות ו-30 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 ומתאים לאוהבי מזון יהודי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 781 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. אם יש לך עלה דפנה, פלפל, מים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הכרוב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כרוב שיש לו טעם של קינוח! כקינוח. מתכונים דומים: בשר משומר עם ירקות שורש, חזה בקר חזרת עם ירקות שורש, ו חזה בקר עם ירקות שורש.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות Yangarran ן יקב PF שיראז. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
Yangarra Estate Vineyard PF Shiraz
Yangarra Estate Vineyard PF Shiraz
שיראז עשוי מענבים הגדלים בכרם הסינדלייט הביודינמי המוסמך שלהם, ללא קוטלי עשבים, קוטלי פטריות או כימיקלים סינתטיים. זה נעשה ללא תוספות מכל סוג שהוא: גופרית( משמר), חומצה, טאנין או finings. זה בעל גוף בינוני, טרי, יין מונע פירות כי הוא טעים נהנה כיין צעיר. עם זאת בחשבון, יש להם pf shiraz בחזרה הבציר הראשון שלהם של 2013 כי הוא עדיין מראה כמה תווים תוססים יפה.טבעוני