קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

בשר סטרוגנוף העליון

בשר סטרוגנוף העליון
אם אתה רוצה להוסיף עוד מזרח אירופה מתכונים לתיבת המתכונים שלך, בקר סטרוגנוף עליון עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 27 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 274 קלוריות. המתכון הזה מכלמתכונים דורשים חמאה, מרק בקר, מלח ושמנת. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 2 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 47%. בשר נאצ'וס העליון, בשר נאצ'וס העליון, ו בשר נאצ'וס העליון דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: שיראז, Nero D Avola, פרימיטיבו

שיראז, נירו ד אבולה ופרימיטיבו הם אפשרויות מצוינות עבור סטרוגנוף בקר. לקבלת סטרוגנוף בקר שמנת ופטריתית, תרצה שאדום נועז יתאים. פיטר להמן הברוסאן שיראז עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
פיטר להמן ברוסאן שיראז
פיטר להמן ברוסאן שיראז
נוצר על ידי הדור הבא של יינני פיטר להמן, הברוסאן מציג את הפירות המעולים שמקורם באזורי המשנה האגדיים הרבים ברחבי עמק בארוסה.הייננים זיהו פרשנויות שונות לזן הקלאסי הזה כדי להתמזג בצורה חלקה, ומספקים יין מורכב ושכבות בעוצמת פירות וגמישות. ניחוחות דובדבנים מורמים ופירות כהים משתלבים בצורה חלקה עם שוקולד מתוק ונימות מוקה. יין אינטנסיבי, נדיב ומלא גוף עם טאנינים משובחים וגימור רך וגמיש.יין עשיר ונועז זה משלים בצורה מושלמת את הטעמים של בשר ברביקיו צלוי איטי, כמו סטייק וואגיו.