קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ג'ינג'ית-עד צדפות צ' אודר

ג'ינג'ית-עד צדפות צ' אודר
צ'אודר צדפות נלהב עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 178 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. גשו לסופר וקנו חתיכות בייקון, תירס, חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 26%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו צדפות צ'אודר, צדפות צ'אודר, ו צדפות צ'אודר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ב-1-1 / 2-קאט. צלחת חסינת מיקרוגל, שלבו את חמין הצדפות, התירס והחלב. מכסים ומיקרוגל גבוה במשך 4-6 דקות או עד לחימום, תוך ערבוב כל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק צדפותמרק צדפות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מפזרים מנות עם גבינה, בייקון ועירית.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

צדפות בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות בושארד איינה & פילס מורשת דו קונסילר משלם ד ' אק שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
בושארד איינה ופילס מורשת דו קונסילר פייס ד ' אק שרדונה
בושארד איינה ופילס מורשת דו קונסילר פייס ד ' אק שרדונה
בהיר בצבע קש. ניחוחות נדיבים ומפתים עם הערות של נקטרינה ואקציה. אלגנטי, עגול ומאוזן היטב עם טעמים של פירות אקזוטיים וגמר ארוך. זה צריך להיות בן לוויה אלגנטי לסלטים מעורבים, בשרים על האש, דגים ורכיכות.