קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

ג'ינג'ר ג' ק-או-פנסים

ג'ינג'ר ג' ק-או-פנסים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו לנסות את ג'ק-או-פנסים של ג' ינג'ר. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. אם יש לכם ציפורן טחונה, אגוז מוסקט, סוכר חום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 4 שעות ו -10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 10%. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין לתקן). נסו פופקורן ג'ק-או-פנסים, ג'ק-או-פנסים מתוקים, ו סיידר פיקנטי ג'ק-או-פנסים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מקציפים יחד את הקיצור, הסוכרים והביצה עד שהם תפוחים. מערבבים פנימה את המולסה. מנפים יחד את הקמח, התבלינים, הסודה לשתייה והמלח, ומערבבים לתערובת הסוכר. עוטפים את הבצק בניילון ומצננים 3-4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קיצורקיצור
מולסהמולסה
תבליניםתבלינים
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
עוטףעוטף
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
2
כשהוא מוכן לאפייה, חממו את התנור ל -325 מעלות צלזיוס.זהו בצק רך, לכן עבדו במהירות כדי לגלגל את הבצק בעובי 1/4 אינץ ' על משטח מקומח קלות וגזרו צורות דלעת בעזרת חותכן עוגיות דלעת, או ביד חופשית בעזרת סכין קטנה. אם אתה חותך את הדלעות שלך ביד חופשית, אל תהפוך את הגבעול לדק מדי או שהוא יתנתק לאחר האפייה. השתמש במרית כדי להרים את הדלעות על ניירות אפייה משומנים קלות ואופים כ -10 דקות. אל תאפה יותר מדי. מצננים לחלוטין על מדפי תיל לפני הקישוט.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
עוגיותעוגיות
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
חותך עוגיותחותך עוגיות
תנורתנור
מריתמרית
סכיןסכין
3
לקישוט הדלעות, הניחו בצד 1/3 כוס מהציפוי המלכותי וצבעו אותו בירוק. צבעו את הדובדבן שנותר בכתום על ידי מיזוג בצבע מאכל אדום וצהוב. (התחל עם 5 טיפות אדום ו -6 טיפות צהוב והוסף עוד צביעה לפי הצורך כדי להפוך את הצבע לאינטנסיבי יותר.)
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון צהובצבע מזון צהוב
דלעתדלעת
כתוםכתום
ציפויציפוי
4
מורחים ציפוי כתום על הדלעת, ונמנעים מהגבעול. אפשר להתייצב ואז השתמש בקיסם כדי לטבול ציפוי ירוק על הגבעול.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
דלעתדלעת
כתוםכתום
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
5
אתה יכול ללחוץ על תירס ממתקים או שוקולד צ ' יפס כדי ליצור פנים על כל דלעת, או שאתה יכול לצנף פנים עם שוקולד מומס בשיטה הבאה. ממיסים 1/2 כוס שוקולד צ ' יפס במיקרוגל בקערה חסינת חום למשך 1 דקות. הצ ' יפס אולי נראה לא נמס, אך מערבבים אותם בכף כדי לראות אם הם אכן התרככו לפני שמכניסים אותם לדקה נוספת, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סוכריות תירססוכריות תירס
שוקולדשוקולד
דלעתדלעת
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
6
כף את השוקולד המומס לשקית נעילת רוכסן. אטום את השקית ולחץ על כל אוויר. השתמש בקיסם כדי ליצור חור זעיר מאוד בפינה אחת של השקית כדי לשחרר זרם דק של שוקולד. צינור עיניים ואפים וחיוכים משוננים לפי הצורך. הניחו לשוקולד להתייצב לפני ערימת העוגיות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
7
בעזרת מכות או מערבל עומד מקציפים את חלבון הביצה ומיץ הלימון לקצף. במהירות בינונית מקציפים פנימה את הסוכר של הקונדיטורים, מעט בכל פעם, עד שהתערובת סמיכה אך עדיין נוזלית מספיק כדי להקציף. ואז מקציפים גבוה עד שהתערובת סמיכה ומבריקה, כ -3 דקות. מכסים את המשטח בניילון נצמד בזמן ההמתנה לשימוש בו. רויאל הדובדבן יהיה להגדיר משרד, מבריק גימור כאשר מיושם כדי עוגייה. ניתן לאחסן את הציפוי, מכוסה היטב, במקרר עד שבוע.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ לימוןמיץ לימון
חלבוניםחלבונים
עוגיותעוגיות
ציפויציפוי
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
בלנדרבלנדר

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות24ריבס, קצוץ טרי או קפואשוקולד צ'יפס או ממתק תירס כדי לקשטשוקולד צ'יפס או ממתק תירס כדי לקשט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1לבן ביצהלבן ביצה5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1מתכון רויאל הדובדבן (ראה להלן)מתכון רויאל הדובדבן (ראה להלן)11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מוסקט מגורדמוסקט מגורד1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מולסה לא מאובטחתמולסה לא מאובטחת