קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ג'ינג'ר תות Shortcakes

ג'ינג'ר תות Shortcakes
מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 44 גרם של שומן, וסך הכל 655 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 25 דקות. אם יש לכם סוכר מגורען, גבינת שמנת, תותים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו קומפוט ג'ינג'ר ריבס תות עם עוגיות פולנטה, עוגת ריבס ווניל תות בריח Shortcakes בניחוח עם ג'ינג'ר קרם פרש, ו עוגיות זנגביל עם אפרסקים טריים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הביסקוויטים: הכה את גבינת שמנת, חמאה, סוכר מגורען, ג ' ינג 'ר מגורר ומלח בקערה גדולה עם מיקסר על מהירות בינונית גבוהה עד אור ורך; להפחית את המהירות לנמוך ולהכות בקמח וג' ינג ' ר מסוכר עד רק incorporated. להפוך את הבצק החוצה על גיליון פלסטיק לעטוף; לחץ לתוך דיסק בעובי 1 אינץ', לעטוף בחוזקה במקרר עד המשרד, על 1 שעה או לילה. על משטח מקומח, לגלגל את הבצק לתוך מעגל 10 אינץ', על 1/2 אינץ ' עבה. השתמש 2 1/2 אינץ 'חותך ביסקוויט לחתוך סיבובים; לארגן על 1 אינץ' בנפרד על תבנית אפייה. אסוף מחדש את השאריות וחתוך יותר ביסקוויטים (אתה צריך 12).
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ביסקוויטיםביסקוויטים
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
מברשת את צמרות קלות עם שמנת כבדה ומפזרים את הסוכר demerara. להכניס למקרר עד המשרד, כ -20 דקות. מיקום מדפים בשליש העליון והתחתון של התנור מחממים ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
Demerara SugarDemerara Sugar
שמנת כבדהשמנת כבדה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
אופים את הביסקוויטים עד מעט נפוח וזהוב חום, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
תן מגניב 5 דקות על תבנית האפייה, ולאחר מכן להסיר מתלה כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
בינתיים, לעשות את התוספות: מחית מחצית התותים בבלנדר עם 1/4 כוס סוכר מגורען ואת זנגביל מגורד עד חלקה; להעביר לקערה. קוביית התותים הנותרים; להוסיף את גרגרי מחית ולזרוק. הכה את השמנת החמוצה, שמנת כבדה ואת הנותרים 2 כפות סוכר מגורען בקערה נפרדת עם מיקסר על מהירות בינונית גבוהה עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תותיםתותים
שמנת כבדהשמנת כבדה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פירות יערפירות יער
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
6
מגישים כל אדם 2 ביסקוויטים עם תערובת קצפת ותות. צילום: אנה ויליאמס
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
תותיםתותים
ביסקוויטיםביסקוויטים

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק זנגביל מסוכרקצוץ דק זנגביל מסוכר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דמררה או סוכר גולמידמררה או סוכר גולמי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לאבקקמח לכל מטרה, ועוד לאבק1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר מקולף מגורד דקג'ינג'ר מקולף מגורד דק2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר מקולף מגורד דקג'ינג'ר מקולף מגורד דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד קרקרם כבד קר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה קרהשמנת חמוצה קרה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים, מגולשיםתותים, מגולשים12(חוֹרֶף)1/2 מקלות חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1/2 מקלות חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר