קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות15
מגזין

ג'מייקני מנענע מקלות עוף

ג'מייקני מנענע מקלות עוף
עוף ג'מייקני אידיוט מקלות עוף יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 545 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, טחון, סוכר מגורען, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החומץ הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פקאן חומץ כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו-15 דקות. עם כפית ציון של 51% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: ג'מייקני מנענע מקלות עוף, ג'מייקני עוף אידיוט, ו ג'מייקני עוף אידיוט.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Gewurztraminer. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
Heinz Eifel Shine Gewurztraminer
Heinz Eifel Shine Gewurztraminer
המתיקות של Gewürztraminer עשויה לקזז את התבלין במטבח האסייתי. זה הולך טוב עם גבינה, בשר, שומן (שמנוני) משחק פראי. סלמון מעושן הוא התאמה טובה במיוחד.טבעוני