קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

ג'מייקני עוף אידיוט

ג'מייקני עוף אידיוט
עוף ג'מייקני אידיוט יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 38 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 234 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו של מרכז אמריקה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: ג'מייקני עוף אידיוט, ג'מייקני עוף אידיוט, ו ג'מייקני עוף ג' מייקני לשניים.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. מרתפי הניוט האדומים Gewurztraminer עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
יפה כמו בקבוקי ניוט אדומים Gewürztraminers הכרם יחיד יכול להיות, הם עשירים וחבורות יינות עם אישיות רועשת מאוד. גרסה זו נעשית מעורבבת בצורה כזו שהיא קלה יותר, מרעננת יותר, ועם יותר ניחוחות פירות לעומת בושם ורדים. ידידותי יותר Gewürztraminer.