קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

גאורגיה פטה

גאורגיה פטה
גאורגיה פטה נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 235 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו מתאבן במחיר סביר מאוד. אם יש לכם פטרוזיליה, פלפל קאיין, הצעות הגשה: צ'יפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 17%. נסו מדינה Pâté (Pâté de Campagne), Oxtail Pâté (Pate), ו Pâté (Pate) Maison (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
באמצעות מעבד מזון, למזג את הבוטנים, טחינה, מיץ לימון, פטרוזיליה, שום, גרידת לימון ופלפל קאיין עד קצוץ גס. עם ריצת מעבד המזון, יוצקים את שמן הזית דרך הפתח העליון בזרם יציב איטי, עיבוד עד התערובת חלקה. לאט להוסיף מים, כף בכל פעם, עד עקביות מתפשטת הרצוי. מתבלים במלח ופלפל ומגישים עם מבחר הצ ' יפס, הקרקרים או הירקות (אנחנו אוהבים את זה עם רצועות פלפל אדום!)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל קאייןפלפל קאיין
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
ירקירק
שמן זיתשמן זית
קרקריםקרקרים
פטרוזיליהפטרוזיליה
בוטניםבוטנים
שוםשום
טחינהטחינה
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Feret למברט בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים זהיר. האף ואת פרופיל הטעם של פירות כהים, שזיף ו ארז הם מאוזנים היטב עם חומציות מבנה טאנין על החיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות כאחד. גימור יבש ומרענן משלים את היין.