קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

גבינה בגריל משולש עם מרק עגבניות

גבינה בגריל משולש עם מרק עגבניות
טוסט משולש עם מרק עגבניות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 563 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עגבניות, סוכר, גבינת מונסטר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. נסו מרק עגבניות שמנת וכריך גבינה בגריל משולש, מרק עגבניות בגריל עם קרוטונים גבינה בגריל (+Panini Press בגידה מ Sargento!), ו מקרוני וגבינה בגריל מרק עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את שמן הזית, בצל, שום, סלרי, עגבניות, סוכר 1 כפית מלח בסיר. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד הירקות רכים, כ 25 דקות. מחית עד חלקה עם בלנדר טבילה,או להעביר לבלנדר רגיל בקבוצות פירה. מתבלים במלח ופלפל ומתחממים; מוסיפים מים כדי לדלל את המרק, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
2
בינתיים, לשלב את כל שלושת הגבינות בקערה. מחלקים באופן שווה בין 4 פרוסות לחם העליון עם הלחם הנותר.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים 1 כף חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני. מבשלים את הכריכים בקבוצות, ומוסיפים את שאר 1 עד 2 כפות חמאה לפי הצורך, עד שהגבינה נמסה והלחם זהוב, 3 עד 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים את הכריכים עם המרק.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
5
צילום אנטוניס אכילאוס