קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

גבינה-עקף מרושל המחץ

גבינה-עקף מרושל המחץ
סלופי ג'וס עם גבינה הוא הר ד' אובר שמגיש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 9 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 231 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו לחמניות המבורגר, קטשופ, חרדל הקרקע, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 46%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: מרושל גבינה המחץ, מרושל גבינה המחץ, ו מרושל צ'ורי-ג' ו (צ'וריסו מרושל ג' ו).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הבקר, הסלרי והבצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את הקמח, הסוכר החום, החרדל והקטשופ.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
סלריסלרי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
3
מגישים על לחמניות עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.