קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 35 דק.
מנות1
ציון בריאות43
מגזין

גבינת פסחא-Hrudka

גבינת פסחא-Hrudka
גבינת פסחא-Hrudka עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 2111 קלוריות, 96 גרם חלבון ו 81 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 102 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. הכנת המנה לוקחת כ 10 שעות ו-35 דקות. אם יש לך חלב, קינמון טחון, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: ממרח גבינה ארנב הפסחא, עובש גבינה פסחא: פשקה, ו קיש פסחא לארוחת בוקר חג הפסחא / המטבח של סימון.

הוראות

1
לפצח ביצים לסיר גדול ולהכות עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
להקציף בחלב, סוכר, מלח וקינמון. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך עד נמוך, ערבוב כל הזמן עד התערובת טפסים מלא פקעות ואת מי גבינה מפרידה. זה ייקח 20 עד 30 דקות. שימוש בחום גבוה יותר או אי לעורר יגרום מחבת גדולה של ביצים מקושקשות מתוק.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
3
מסננים את התערובת למסננת מרופדת בכמה שכבות של בד גבינה. השתמש במטלית כדי לעצב לכדור ולסובב את החלק העליון כדי להסיר לחות עודפת. מאובטח עם עניבת טוויסט. לתלות במשך כמה שעות או לילה. אני עושה את זה על הברז של כיור המטבח (אשר היה כנראה הפאה החוצה המשטרה נבט, אבל אני לא קיבלתי בוטוליזם ב 34 שנים). כמובן, אתה יכול לתת לו לנקז בתחילה שם ולאחר מכן לסיים אותו לילה במקרר תלוי מעל קערה עמוקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מסננתמסננת
קערהקערה