קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות39
מגזין

גוואקמולי פיוז'ן יפני

גוואקמולי פיוז'ן יפני
המתכון גוואקמולי פיוז'ן יפני יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-20 דקות. מנה אחת מכילה 244 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, שלם 30, מתכון טבעוני משמש 3 . מתכון זה מכלמתכונים יש 67 אוהדים. אם יש לכם רוטב פלפלים, רסק ווסאבי, עגבנייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כמה אנשים מאוד אהבו את ההור ד ' אובר הזה. עם כפית ציון 94%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: עוגת גבינה שוקולד תה ירוק פיוז'ן יפנית-ניו יורק, עוף פיוז'ן בגריל, ו נאפה פיוז'ן סלאו.

הוראות

1
מניחים בקערה את האבוקדו, מיץ הליים, הבצל, פלפל הג 'לפנו, עלה השיסו, הג' ינג ' ר, משחת הוואסאבי, הפלפל הלבן והרוטב החם. מועכים עד שלא נותרו חתיכות אבוקדו גדולות, או לעקביות הרצויה. מקפלים פנימה בעדינות את העגבנייה הקצוצה ומתבלים לפי הטעם במלח ופלפל לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
מלח ופלפלמלח ופלפל
הדבק ווסאביהדבק ווסאבי
פלפל לבןפלפל לבן
מיץ לייםמיץ ליים
Shiso משאירShiso משאיר
רוטב חריףרוטב חריף
אבוקדואבוקדו
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יקב האן מונטריי פינו נואר עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.