קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גורי שקט מפולפלים

גורי שקט מפולפלים
גורי שקט מפולפלים יכולים להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 283 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. זה עובד היטב כתוספת ידידותית מאוד לתקציב. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם אבקת אפייה, פלפלי ג'לפנו, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 25%, וזה לא כל כך מצוין. גורי שקט מפולפלים, שקט גורים, ו שקט גורים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את קמח התירס, תערובת הפנקייק, הסוכר, אבקת האפייה והמלח. בקערה אחרת מקציפים את הביצה, החמאה, השמן, הג ' לפנוס, רוטב הבצל והפלפל. מערבבים לחומרים יבשים רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
רוטב חריףרוטב חריף
תערובת פנקייקתערובת פנקייק
חלב-חמאהחלב-חמאה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
קמח תירסקמח תירס
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת חשמלית או בטיגון עמוק, מחממים שמן ל-375 מעלות צלזיוס. זרוק את הבלילה על ידי כפות מעוגלות לשמן. מטגנים 3-4 דקות או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

גורי שקט עובדים ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. קלין ביג ברייק זינפנדל עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
קלין ביג ברייק זינפנדל
קלין ביג ברייק זינפנדל
כרם ביג ברייק, שנקרא על שם כביש ביג ברייק, העובר בסמוך לבלוק, ייצר באופן מסורתי את אחד המגרשים החזקים והאינדיבידואליים ביותר שלנו של זינפנדל. זינפנדל בשלות מוקדמת, הפסקה גדולה היא שנה אחר שנה בין המון הענבים הראשונים שאנו קוטפים. השילוב של קרקעות חוליות במיוחד ומנוקזות היטב; חקלאות יבשה; גפנים בנות מאה שנה ומאומנות בראש ורצועת האוויר הצוננת הייחודית מהנהרות סן חואקין וסקרמנטו המעדיפה את אתרי הכרמים הטובים ביותר של אוקלי יוצרים סינרגיה של אלמנטים שהיא אידיאלית להבשלת זינפנדל ולהבעת אופיו המלא של הפרי. למעשה, הבלוק הזה ממוקם רק כמה מאות מטרים מהגדה של נהר סן חואקין.