קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

גזר לבן וקאפקייקס חבושים

גזר לבן וקאפקייקס חבושים
גזר לבן וקאפקייקס חבושים עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 423 קלוריות. אם יש לכם מיץ לימון, ביצים, ציפורן טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו חבושים, מנצ'גו וריץ עוגות גבינה, פירורי תפוחים חבושים עם סירופ חבושים, ו גזר גזר לבן מרק עם שבבי גזר לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הקאפקייקס: מחממים את התנור ל 325 מעלות F ומחבתות מאפין קו עם מצעים נייר.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מנפים יחד את הקמח, סוכר מגורען, סודה לשתייה, כל התבלינים והמלח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, לשלב את הביצים, חלב חמאה, שמן וניל. לאט להוסיף את החומרים מנופים למרכיבים הרטובים להכות עד רק בשילוב. מקפלים בגזר הלבן הקרוע. למלא את ספינות כשלושה רבעים של הדרך מלא ואופים, 16 עד 18 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
גזר לבןגזר לבן
ונילוניל
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
תנורתנור
קערהקערה
4
עבור הקומפוט: להביא את סודה, יין, סוכר מגורען וג ' ינג ' ר לרתיחה וחום דרך עד הסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
CompoteCompote
מים מוגזיםמים מוגזים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ייןיין
5
מוסיפים את חבושים קוביות ומבשלים בעדינות עד רך אבל לא רגשני, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבושיםחבושים
6
מסננים את הפרי מהנוזל וממשיכים להפחית את הנוזל בסיר עד שהוא הופך סירופ. (תוכל להשתמש בזה כדי לסיים את החלק העליון של הקאפקייק.) צנן את הסירופ ואת הפירות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
פירותפירות
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
עבור הזיגוג: במערבל חשמלי עם מצורף מקצף, להכות את גבינת שמנת עד חלקה וללא גושים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
8
הוסף את החמאה והכה יחד עד בשילוב מלא. מוסיפים לאט את אבקת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
9
מוסיפים את הדבש והוניל ומכים עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
דבשדבש
10
כדי להרכיב: הליבה את מרכז הקאפקייקס ולמלא עם קומפוט חבוש. כפור עם ציפוי גבינת שמנת דבש טפטוף מופחת קומפוט נוזלי על גבי.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
קאפקייקסקאפקייקס
CompoteCompote
חבושיםחבושים
דבשדבש

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה, בטמפרטורת החדרמקל חמאה, בטמפרטורת החדר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש6ביציםביצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)קלופים וקצוצים דק זנגביל טריקלופים וקצוצים דק זנגביל טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר לבן קרועגזר לבן קרוע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבושים (על, קלופים, cored ו cubedחבושים (על, קלופים, cored ו cubed2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי סודהמי סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס