קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות21
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידה מטוגנת קרמל

גלידה מטוגנת קרמל
מתכון קרמל מטוגן גלידה יכול להתבצע בסביבות 35 דקות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 968 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 56 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה מושלם עבור קיץ. אם יש לכם חמאה, קוקוס, גלידת ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה עובד טוב כמו קינוח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 28%, וזה די רע. נסו ללא גלידה יצרנית קרמל מלוח, בורבון, חמאת אגוזים וגלידת נתח שוקולד, {רזה} גלידת קרמל מקיאטו עם טפטוף קרמל תוצרת בית, ו {רזה} גלידת קרמל מקיאטו עם טפטוף קרמל תוצרת בית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בעזרת כף גלידה של 1/2 כוס מניחים שמונה כפות גלידה על תבנית עם נייר אפייה. לכסות להקפיא במשך 2 שעות או עד המשרד. בקערה שלבו קצפת ווניל. בקערה אחרת שלבו קוקוס, קורנפלקס וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
קורנפלקסקורנפלקס
גלידהגלידה
קינמוןקינמון
קוקוסקוקוס
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
הסר כדורי גלידה מהמקפיא; לובשים כפפות פלסטיק, מעצבים את הגלידה לכדורים. טובלים כדורים בתערובת שמנת, ואז מגלגלים בתערובת קוקוס, מקפידים לצפות את כל המשטח.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קוקוסקוקוס
קרםקרם
גלולגלול
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
3
מניחים כדורים מצופים על תבנית עם נייר אפייה. מכסים ומקפיאים לפחות 3 שעות או עד ליציבות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
לרוטב קרמל מחממים סוכר בסיר כבד על אש בינונית עד להמסה חלקית וזהובה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים חמאה. מוסיפים חלב בהדרגה תוך ערבוב מתמיד. מבשלים ומערבבים 8 דקות או עד שהרוטב סמיך וזהוב; שמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
רוטברוטב
חלבחלב
6
מחממים שמן במחבת חשמלית או בטיגון שומן עמוק ל-375 דלי. מטגנים כדורי גלידה עד להזהבה, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
מגישים מיד עם רוטב קרמל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב הם בחירה מצוינת לגלידת ונילן. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "