קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות9
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת בננה ספליט

גלידת בננה ספליט
גלידה בננה מפוצלת היא קינוח צמחוני לקטו אובו . מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.74 דולר למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -16 גרם חלבון , 15 גרם שומן ובסך הכל 578 קלוריות . ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לקיץ . 6 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם תמצית וניל, קמח, תותים וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-30 דקות . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 49% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם גלידת בננה מפוצלת , גלידת בננה מפוצלת ועוגת גלידת בננה מפוצלת .

הוראות

1
בסיר כבד על אש בינונית מערבבים סוכר, קמח, מלח, חלב וחלב אידוי. מבשלים תוך כדי ערבוב עד שנוצרות בועות בקצוות והתערובת מסמיכה מעט.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות סנדוויץ' במילוי קרם שוקולד מעוכות דקעוגיות סנדוויץ' במילוי קרם שוקולד מעוכות דק
קצפת וקינמון טחון נוסף, לא חובהקצפת וקינמון טחון נוסף, לא חובה
3/4 כוס (6 אונקיות) יוגורט תפוזים3/4 כוס (6 אונקיות) יוגורט תפוזים
פלחים כתומיםפלחים כתומים
עגבניות שזיפים גדולות (בערך, חצויות לאורךעגבניות שזיפים גדולות (בערך, חצויות לאורך
ציוד שתשתמש בו
2 כפות תערובת תיבול ברביקיו2 כפות תערובת תיבול ברביקיו
2
יוצקים כמות קטנה של חלב חם לתוך הביצים הטרופות, תוך כדי ערבוב לאיחוד. לאחר מכן מסירים את תערובת החלב מהאש ומערבבים את הביצים לתוך החלב עד להטמעה מלאה.
מרכיבים שתצטרך
4 אונקיות חמאה לא מלוחה (מקל אחד), בטמפרטורת החדר4 אונקיות חמאה לא מלוחה (מקל אחד), בטמפרטורת החדר
פלחים כתומיםפלחים כתומים
3
מערבבים פנימה וניל, חלב שוקולד, תותים, בננות ואננס עם המיץ שלו.
מרכיבים שתצטרך
שוקושוקו
משחת שעועית אסייתיתמשחת שעועית אסייתית
אננסאננס
משחת שעועית אדומה אסייתיתמשחת שעועית אדומה אסייתית
קצפת ואגוז מוסקט טחוןקצפת ואגוז מוסקט טחון
1/2 כוס קיווי פרוס1/2 כוס קיווי פרוס
4
יוצקים לתוך מיכל המקפיא של מכונת גלידה, מוסיפים חלב לפי הצורך כדי להביא למילוי קו. מצננים במקרר עד שהוא קר למדי, ואז מקפיאים לפי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
פלחים כתומיםפלחים כתומים
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

ניתן לשלב גלידה עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "