קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת התות הטובה ביותר

גלידת התות הטובה ביותר
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לקופסת המתכונים שלך, גלידת התות הטובה ביותר עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. זה עובד טוב כמו קינוח. זה מושלם עבור יום האם. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם סוכר, חלב, קצפת כבדה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 18%, וזה די רע. מתכונים דומים: גלידת חלב קוקוס תות קלוי (טבעוני) + טיפים להכנת הגלידה הביתית שלכם רכה, גלידה ימי ראשון: גלידת תות, ו גלידה ימי ראשון: גלידת תות.

הוראות

1
בסיר כבד גדול שלבו ביצים וחלב; מערבבים פנימה סוכר. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-נמוכה עד שהתערובת מסמיכה ומצפים את גב הכף, כ -14 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה את המרשמלו עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
3
מניחים סיר בקרח ומערבבים את התערובת במשך 5-10 דקות או עד קריר. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מכסים ומכניסים למקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
כשמוכנים להקפאה, יוצקים לצילינדר של מקפיא גלידה ומקפיאים לפי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

גלידת תות עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. הכוכב הסגול אגמים עתיקים ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמש ואפרסקים לבנים עוברים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן בגימור עם חומציות טבעית.