קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות9
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת לימון

גלידת לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל גלידת לימון. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 674 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו41 גרם של שומן. והוא יספק כ 9 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו -40 דקות. אם יש לך חלמונים, עוגיות חמאה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו גלידות באננן קפואות, גלידת לימון שמנת, ו עוגיות תות וגלידת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את חלמוני הביצה, סוכר מגורען ומיץ לימון בסיר בינוני על חום בינוני; לבשל, לטאטא, עד התערובת מתחילה להתעבות, על 8 דקות. מערבבים בחמאה, חתיכה אחת בכל פעם, עם כף עץ. לבשל, ערבוב, עד עבה מספיק כדי לצפות את החלק האחורי של הכף, על 7 דקות יותר. מסננים דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה בינונית, הקשה על curd דרך עם מרית גומי. מערבבים את גרידת לימון ומלח. למלא קערה גדולה באמצע הדרך עם קרח. מניחים את קערת הקורד על הקרח ונותנים להתקרר לחלוטין, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
מלחמלח
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
מריתמרית
מסננתמסננת
קערהקערה
2
הפוך את הסורגים: מעיל צלחת אפייה 8 אינץ ' מרובע עם תרסיס בישול קו עם לסכל, עוזב בליטה על 2 צדדים. דופק את העוגיות במעבד מזון עד שנמחץ דק. מוסיפים לאט את החמאה המומסת ואת גרידת הלימון והדופק עד שהתערובת מתחילה להתאחד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
גרידת לימוןגרידת לימון
עוגיותעוגיות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
להעביר את תערובת פירור לתבנית אפייה מוכנה ולחץ בחוזקה לתוך החלק התחתון.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מורחים את הגלידה על תערובת פירור עם מרית גומי; מורחים את גוש הלימון על גבי. לכסות עם ניילון לעטוף להקפיא עד המשרד, על 4 שעות או עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
קרם לימוןקרם לימון
גלידהגלידה
מורחיםמורחים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מריתמרית
5
הרם מתוך המחבת באמצעות רדיד התלוי.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
6
חותכים לחתיכות ואבק עם הסוכר ' ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
7
צילום לוי בראון

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "